SpaceDebris - Le Bottin des Jeux Linux

SpaceDebris

🗃️ Specifications

📰 Title: SpaceDebris 🕹️ / 🛠️ Type: Game
🗃️ Genre: Arcade 🚦 Status: 05. Released
🏷️ Category: Arcade ➤ Dexterity ➤ Space Taxi 🌍️ Browser-based: ✓
🔖 Tags: Browser game; Gravity; Gravity 📦️ Package Name:
🐣️ Approx. start: 📦️ Arch:
🐤️ Latest: 🍥️ On Deb repo:
📍️ Version: Latest : - 📦️ Deb:
🏛️ License type: Free/Free price 📦️ RPM:
🏛️ License: Code : ? / Artwork : ? 📦️ AppImage:
🏝️ Perspective: Third person 📦️ Snap:
👁️ Visual: 2D 📦️ Flatpak/Athenaeum:
⏱️ Pacing: Real Time ⚙️ Generic bin.: ✓
👫️ Played: Single 📄️ Source: ✓
🎖️ This record: 5 stars 📱️ PDA support:
🎖️ Game design: 👫️ Contrib.: Goupil & Louis
🎰️ ID: 14154 🐛️ Created: 2014-02-02
🐜️ Updated: 2021-11-07

📖️ Summary

[fr]: Un jeu d'adresse - à jouer à l'aide de votre navigateur internet, dont l'objectif est de nettoyer l'espace de ses débris [en]: Clean the space by bringing the garbage one by one to the landingpad. You will receive fuel for each piece you return!

🕸️ Links

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🍩️ Resources
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🛠️ Technical informations
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🦊️ What's:
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🔖 #linux

🐧 Update:
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📌️ Changes:
📖 Our entry: https://bit.ly/bottinLightOn
🐘 From:
🏝️ http://youtu.be/
🕵️ http://youtu.be/
🕹️ http://youtu.be/
🐧 http://youtu.be/

Source of this Entry:

📕 Description [fr]

Un jeu d'adresse - à jouer à l'aide de votre navigateur internet, dont l'objectif est de nettoyer l'espace de ses débris, par le studio inkfood.
En JavaScript/HTML5. Compatible avec Google Chrome et Firefox.

Un jeu d'adresse dont l'objectif est de nettoyer l'espace de ses débris.
Nettoyez l'espace en amenant les ordures, une à une à l'astroport. Vous recevrez du carburant pour chaque pièce que vous retournerez !
Utilisez les touches fléchées pour naviguer et n'atterrissez pas trop durement !

📕 Description [en]

A game made with Blender and the threeJS library.

Clean the space by bringing the garbage one by one to the landingpad. You will receive fuel for each piece you return!
Use the arrow keys to navigate and don't land too hard!

The main focus in this project was to use Blender as a model and level designer. Export the scene from Blender to HTML with the threeJS exporter. Prepare the scene to access each object by name and animate them properly with javascript. With this kind of visual editing you can create plenty of levels in almost no time.